Kritika finanční affiliate stránky

Čtenář affilblogu mě poprosil o kritiku jeho finančních affiliate stránek. Požádal jsem ho o svolení zda můžu kritiku publikovat, takže budu rád i za vaše tipy a názory na vylepšení. Volně tak navazuji na počin Mária, který výzval čtenáře k zaslání affil webů ke kritice.

1. web homecreditonline.cz

  • header – nesedí mi roztažené logo a sklik bych dal pryč, vyhledávací pole search bych počeštil, twitter směřuje na účet šablony, takže taky pryč
  • sidebar – pryč s bookmarkovacími ikonkami, zde bych dal viditelný call to action button s odkazem na formulář, sklik pryč a možná vyplnit místo spokojenými názory klientů (žadatelů o půjčku),  zakomponovat sběr emailů (mailchimp, newsletter 2 plugin)
  • obsah – více strukturovat, bodovitě, jednodušší text, výraznější a lépe zakomponovaný formulář, ideálně asi vycentrovaný, poučit se například odsud, button zažádat o půjčku je naprosto ohyzdný. Já bych na něco takového nikdy nekliknul

2. web povinne-ruceni-sleva.cz

  • Header – o něco lepší, ale opět ten příšerný font v logu
  • Sidebar – pryč ikonky, pryč placené odkazy a také banner, je to affil web –  nejdříve musí navnadit člověka a potom ho vyzvat k akci, ne aby ihned odešel přes reklamu nebo sklik, online podpora je zajímavý nápad, ale chtělo by to více zakomponovat a udělat tam už nějaká předpřipravená data (osobně bych to dal pryč), zajímavé články výše, ale nad to ještě call to action button, facebook pryč nebo zúžit a dát tam jen místo na like akci, zakomponovat sběr emailů
  • obsah už není tak strašný jako v prvním případě, změnil bych ty buttony ať nejsou ve stylu pohřební služby a u podstránek dát pryč sklik

3. web online-citibank.cz

  • header – trošku to smrdí TM, asi bych nedával logo citibank ani do loga ani do domény, ale pokud je to povolené tak ok, více využít to prázné místo, napsat kolik spokojených klientů využilo, výhody apod
  • sidebar – proboha co to je za blbej zvyk strkat do cílené affiliate stránky kde jsou iframe bloky banner, který pošle uživatele pryč. Musíte navnadit toho uživatele a až potom ho někam poslat nebo vyzvat k vyplňení formuláře, chat ok tady vidím že už jsou data, FB pryč nebo zúžit, a opět v sidebaru nesmí chybět call to action, výhody proč to vybrat, nějáký sumář a formulář na sběr emailů
  • obsah – lépe do sebe zakomponovat a zaměřit se na kvalitu obrázků, ta tabulka je super nápad, ale je to takové chaotické, kde jsou rámečky? Nevím zda jsou sdílecí ikonky dobrý nápad, osobně bych je dal pryč

Myslím že pokud čtenář upraví výše uvedené zvýší se i konverze daných affil webů. Byl bych ale rád i za vaše podněty a reakce v komentářích. Nejsem uplně specialista na tento typ affilů, takže se i sám rád přiučím. Pokud byste rádi abych vám takto veřejně zkritizoval i vaši affil stránku napište link do komentářů

PS: Máte zájem o prodej webů a nechcete platit na webtrhu poplatky a provize? Dejte mi vědět na frances@lemony.cz, můžu vám pomoct s prodejem.

18 komentářů u „Kritika finanční affiliate stránky“

Napsat komentář