V březnu jsem vás informoval o affiliate programu na vědomostní produkt EmailAcademy.cz od Davida Kirše. Za několik dní startuje další projekt Davida s velice zajímavým obsahem týkající se jeho vlastní cesty k úspěchu. Bude popisovat jak se mu podařilo vydělat na vědomostním kurzu EmailAcademy více než 5 milionů korun. Co je ale pro nás affiláky zajímavé je affiliate program tohoto kurzu a na ten se teď zaměříme.
Obecně
Milionové impérium volně navazuje na předchozí vzdělávací trénink EmailAcademy s tím že je zaměřen obecněji a využívá prvky osobnostního růstu včetně praktických informací na příkladech. První video tohoto kurzu se spustí 1.8.2012. Landing page stránky je udělána perfektně.
Provize
- Provize za lead – 3000Kč (za zaplacení premiového kurzu)
- Provize z podpartnerů – 10%
Bonusy
Pět nejlepších partnerů si rozdělí finanční odměny v hodnotě 205 000Kč (například nejlepší partner získá 100 000Kč!). Dále 10 nejlepších partnerů získá pobyt v luxusním pětihvězdičkovém hotelu Kempinski River Park v Bratislavě a osobně se setká s Davidem.
Registrace do programu
Partnerský program využívá osvědčený systém affilbox, v případě že jste se zapojili do propagace už v rámci EmailAcademy, budete mít stejné přihlašovací údaje. Affiliate manažerem je Mário Roženský.
Reklamní materiály
K propagaci můžete využít 2 předpřipravené bannery, nebo klasický affil link. Tady bych určitě zapracoval na více bannerech, hlavně nějaký sidebarový, zdá se mi že EmailAcademy byl co se týče vybavenosti bannerů na lepší úrovni.
Zkušenosti
V minulém kurzu EmailAcademy bylo partnerům vyplaceno 782 000Kč na provizích a dalších 200 000Kč ve formě dárků. Osobně jsem se do minulého kurzu zapojil a s výsledkem jsem byl i přes malou snahu z mé strany spokojen. Peníze došli v pořádku i když ve dvou fázích jelikož někdo měl kurz zaplacen na splátky.
Zúčastníte se tohoto affiliate programu, případně zaujal vás obsah kterým chce David získat lidi?
Hodně zajímavý člověk, ví co dělá a dělá to počertech dobře. Jak obsahově, tak po marketingové stránce.
Souhlasím, rozhodně to má dobře promyšlené.
predava to co doteraz robil…ukazuje ludom ako sa daju oblbovat 🙂