Kritika finanční affiliate stránky
Čtenář affilblogu mě poprosil o kritiku jeho finančních affiliate stránek. Požádal jsem ho o svolení zda můžu kritiku publikovat, takže budu rád i za vaše tipy a názory na vylepšení. Volně tak navazuji na počin Mária, který výzval čtenáře k zaslání affil webů ke kritice.
1. web homecreditonline.cz
- header – nesedí mi roztažené logo a sklik bych dal pryč, vyhledávací pole search bych počeštil, twitter směřuje na účet šablony, takže taky pryč
- sidebar – pryč s bookmarkovacími ikonkami, zde bych dal viditelný call to action button s odkazem na formulář, sklik pryč a možná vyplnit místo spokojenými názory klientů (žadatelů o půjčku), zakomponovat sběr emailů (mailchimp, newsletter 2 plugin)
- obsah – více strukturovat, bodovitě, jednodušší text, výraznější a lépe zakomponovaný formulář, ideálně asi vycentrovaný, poučit se například odsud, button zažádat o půjčku je naprosto ohyzdný. Já bych na něco takového nikdy nekliknul
2. web povinne-ruceni-sleva.cz
- Header – o něco lepší, ale opět ten příšerný font v logu
- Sidebar – pryč ikonky, pryč placené odkazy a také banner, je to affil web – nejdříve musí navnadit člověka a potom ho vyzvat k akci, ne aby ihned odešel přes reklamu nebo sklik, online podpora je zajímavý nápad, ale chtělo by to více zakomponovat a udělat tam už nějaká předpřipravená data (osobně bych to dal pryč), zajímavé články výše, ale nad to ještě call to action button, facebook pryč nebo zúžit a dát tam jen místo na like akci, zakomponovat sběr emailů
- obsah už není tak strašný jako v prvním případě, změnil bych ty buttony ať nejsou ve stylu pohřební služby a u podstránek dát pryč sklik
3. web online-citibank.cz
- header – trošku to smrdí TM, asi bych nedával logo citibank ani do loga ani do domény, ale pokud je to povolené tak ok, více využít to prázné místo, napsat kolik spokojených klientů využilo, výhody apod
- sidebar – proboha co to je za blbej zvyk strkat do cílené affiliate stránky kde jsou iframe bloky banner, který pošle uživatele pryč. Musíte navnadit toho uživatele a až potom ho někam poslat nebo vyzvat k vyplňení formuláře, chat ok tady vidím že už jsou data, FB pryč nebo zúžit, a opět v sidebaru nesmí chybět call to action, výhody proč to vybrat, nějáký sumář a formulář na sběr emailů
- obsah – lépe do sebe zakomponovat a zaměřit se na kvalitu obrázků, ta tabulka je super nápad, ale je to takové chaotické, kde jsou rámečky? Nevím zda jsou sdílecí ikonky dobrý nápad, osobně bych je dal pryč
Myslím že pokud čtenář upraví výše uvedené zvýší se i konverze daných affil webů. Byl bych ale rád i za vaše podněty a reakce v komentářích. Nejsem uplně specialista na tento typ affilů, takže se i sám rád přiučím. Pokud byste rádi abych vám takto veřejně zkritizoval i vaši affil stránku napište link do komentářů
PS: Máte zájem o prodej webů a nechcete platit na webtrhu poplatky a provize? Dejte mi vědět na frances@lemony.cz, můžu vám pomoct s prodejem.
Autor: František Szabó Autorem článku je František Szabó, který působí jako affiliate evangelista od roku 2010. Píše tento blog, školí affiliate manažery, přednáší a publikuje odborné články. Follow @frantisekszabo |
Svěřte mi svůj e-mail a získejte ZDARMA:
- PDF brožurku s tipy na linkbuilding vašich projektů
- 5ti týdenní e-mail kurz o affiliate marketingu
- 2x měsíčně novinky a zajímavosti ze světa affiliate byznysu
Napsat komentář
Pro přidávání komentářů se musíte nejdříve přihlásit.
Zdravím. Po shlédnutí těch tří hodnocených webů by mě zajímal Tvůj názor na jeden můj finanční lead generation web: http://novakreditnikarta.cz.
Líbí se mi to ale v pravém sidebaru máš místo: http://cl.ly/image/3F3H1u2j1f05 to bych využil například pro sběr kontaktních emailů, kde bys zasílal tipy jak správně vybrat kreditku nebo něco podobného.
A teraz sa to tu zasype žiadostami o hodnotenie affil webu 😛
Nemyslím si:), ne každý chce publikovat své affil weby.
“ne každý chce publikovat své affil weby.”
– prečo nie, ak sa smiem spýtať?
Je to hodně o povaze, někteří lidi jsou prostě tajnůstkáři.
Tak já jsem koupil Affil, nepřijde mi špatnej, měl jsem za to, že tam prostě naženu lidi, což nestačí. Ale hlavně tam musím udělat hafo úprav – spíš teda nevim, kde začít: http://prolezacky-hriste.cz. Mohl bych taky poprosit o komentář?
Popravde tento typ affilů se mi nelíbí, při každém prokliku se mě to snaží odkázat na jiný web, to mě jako potencionálního kupce dost mate. Sklik který je dole bych dal pryč. Dodal bych více informací a popisků proč by člověk měl zvolit, to a ne to, udělat porovnání které je velice oblíbené. Pokud ti to konvertuje ok, pokud ne popřemýšlel bych nad celkovým předěláním konceptu affilwebu.
Právě že nekonvertuje 🙂 Díky moc za odpověď, myslel jsem si to
Ono toto zboží obecně nekonvertuje.
Navíc při kliku v levém sidebaru na menu ihned přesměrování na další stranu ? Tohle by mě hned odradilo od nákupu…
Zdravím Admine,
Jo u Citibank je povoleno logo. Podmínka je jen uvést např. “ve spolupráci” nebo “partner” jak je tam uvedeno.
Ok:)
Zdravím všechny zasílám vám web http://povinne-ruceni-sleva.cz, které jsem upravil a snad vylepšil. Příští týden dodělám další dva weby až mi konečně opraví internet. díki všem za vaše komentáře. Doufám, že nabídnete náměty jak ještě povinne-ruceni-sleva.cz vylepšit a co Vám tam vadí
Už je to lepší ale:
1. pořád ta tmavá grafika a nečitelný font a button
2. na pravé straně naše cena není to dost kontrastní barvou vůči pozadí, celkově bych šel do světlejšího odstínu raději.
3. http://povinne-ruceni-sleva.cz/category/clanky doporučuju počeštit.
Zdravím tak jsem upravil barvy a doufám, že je to lepší chtěl bych vědět váš názor.
Budu teď také zkoušet jeden finanční affiliate. Mám jen problém jak na něj dostat návštěvníky 🙂
Jaké máte zkušenosti s vyplácením provizí u eSpoluprace.cz a Potenza.cz? Taktéž přiznání konverze nebo leadu…
Já teda nemám problém můj web zveřejnit, klidně mi ho zkritizujte. Web běží cca půl roku a něco už vygeneroval a na některé slova jsou i dobře umístěny ve vyhledavačích.