4. díl- tvorba pokročilejšího affil webu – shrnutí
Po delší době navazuji na seriál tvorby pokročilejšího affiliate webu skatecycle.info a jeho podpůrných stránek. Pojďme se tedy podívat jak to vše dopadlo a jak se affil webům daří.
Pozice
Weby jsem se snažil celou dobu optimalizovat na níze uvedené KW, přikládám pozice ve vyhledávačích seznam a google:
- Skatecycle | Google: 3.pozice | Seznam: 3.pozice
- Skate cycle Freerider | Google: 3. pozice | Seznam: 3.pozice
- Freerider Skatecycle | Google: 3.pozice | Seznam: 1.pozice
Všechny 3 weby jsou na 1. nebo 2. stránce ve vyhledávání na top KW. Také se povedl web skate-cycle.cz, který světe div se používá defaultní šablonu wordpressu.
Návštěvnost
S návštěvností to bylo o poznání horší, podle všeho o tomto výrobku není ještě pořádné uvědomění a i přes zajímavé pozice v SERPu přišlo na všechny 3 weby za poslední měsíc cca 100lidí. Ze strany provozovatele by to chtělo trošku masivnější PR kampaň, ideálně i v televizi. Hledanost KW je i po 3 měsících uvedení na český trh mizerná.
Ranky webů
Za necelé 3 měsíce provozu stihnuly weby chytnout zajímavé ranky. Možnost prodávat odkazy (zatím jsem nevyužil tuto formu zisku).
- Skatecycle.info | PR2 | SR10
- Skate-cycle.cz | PR1 | SR1
- Skate-cycle.info | PR2 | SR0
Bilance
Autor: František Szabó Autorem článku je František Szabó, který působí jako affiliate evangelista od roku 2010. Píše tento blog, školí affiliate manažery, přednáší a publikuje odborné články. Follow @frantisekszabo |
Svěřte mi svůj e-mail a získejte ZDARMA:
- PDF brožurku s tipy na linkbuilding vašich projektů
- 5ti týdenní e-mail kurz o affiliate marketingu
- 2x měsíčně novinky a zajímavosti ze světa affiliate byznysu
Napsat komentář
Pro přidávání komentářů se musíte nejdříve přihlásit.
A co čas? To je ten nejdražší náklad, počítej si 200 Kč / hod minimálně a vynásob investovaným časem, podle mého názoru jsou ty čísla UIP co říkáš doslova směšná!
Ano cas je naklad a UIP jsou smesna s obojim souhlasim. Hodin investovanych do vsech 3 webu bylo realtivne malo, mnohem mene nez sepisovanich vlastnich navodu na affilblog. Ale o to tu nejde, jde pouze o princip linkbuildingu a tvorby affilu zalozeneho na preposilani objednavek. Tyto informace se daji aplikovat na jakykoliv jiny segment, ktery neni v zacatcich ale uz ma nejake povedomi. To se doufam povedlo dobre.
Já bych si s tím hodnocením zájmu počkal na nějaké jarní měsíce, to je asi jako prodávat na začátku jara zimní zájezdy. I když je pravda že teď byly vánoce. Jinak k článkům a času u nich, určitě zabraly dost, ale ty odkazy z nich na weby byly asi taky dobré v rámci SERPu.
Máš pravdu, v zimním období se asi neprodávají dobře ani skateboardy (přímý konkurent skatecycle). V rámci serpu rozhodně odkazy z affilblogu pomáhají, i samotné články se v serpu zobrazují na dobrých pozicích.
Je to skoro dva roky a bylo by fajn sepsat nějaké zhodnocení běhu/úspěchu/výdělku za ty dva uplynulé roky, co ty na to?